Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Ακόμα και οι θεοί συγκινούνται, Χρήστος Λαμπρούδης

''Όταν μπορείς να αντιμετωπίσεις τον εαυτό του μπορείς να αντιμετωπίσεις τα πάντα" γράφει ο συγγραφέας Χρήστος Λαμπρούδης στο πρώτο του έργο με τίτλο ''Ακόμα και οι θεοί συγκινούνται'', βρίσκοντάς με απόλυτα σύμφωνη. 
Τον Χρήστο είχα την τιμή να τον γνωρίσω (από κοντά) όταν προλόγισε το βιβλίο μου 'Θυμήσου πόσα μου χάρισες' στην Θεσσαλονίκη τον περασμένο Οκτώβρη με την επίσης αγαπημένη, Κατερίνα Τζαβάρα. Στο ταξίδι της επιστροφής, παραδέχομαι πως το βιβλίο του ήταν η συντροφιά μου. 
Ήδη από τις πρώτες κιόλας σελίδες, αντιλαμβάνεται κανείς πως κρατά στα χέρια του ένα βιβλίο που υπόσχεται να τον ταξιδέψει σε μιαν άλλη κυριολεκτικά διάσταση. Λίγο διαφορετική, μα τόσο παράξενα οικεία... Ήρωας ένα πλάσμα με ανθρώπινα χαρακτηριστικά, όπως η Σκέψη, που οδηγείται σε μια αναζήτηση στον κόσμο των ανθρώπων αλλά και του φανταστικού. 
Ο ήρωας εκφράζει μεγαλοφώνως τις σκέψεις του για τη ζωή, τον θάνατο, την αγάπη, την ελευθερία, την προδοσία και τη λογική. Περιφέρεται άλλοτε σε ερήμους και άλλοτε σε δάση, με την κρυφή ελπίδα πως θα βρει τελικά αυτό που αναζητάει, ακόμα κι όταν το ταξίζει μοιάζει ατέρμονο. 
Ο συγγραφέας έχει πλάσει με μαεστρία έναν ολόκληρο κόσμο, μέσα στον οποίο έχει ενσωματώσει το πλάσμα. Μέσω του ήρωά του ασκεί ενίοτε κριτική στον κόσμο των ανθρώπων, αναφερόμενος πότε στη σχέση τους με τη θρησκεία και πότε στις επιλογές που κάνουν.
Ο ήρωάς του βιβλίου μας αναζητά ουσιαστικά το δρόμο προς την ελευθερία, όπως ο καθένας την ορίζει και τη βιώνει...
Ένα βιβλίο για τους λάτρεις της φανταστικής λογοτεχνίας, αλλά και για όλους εκείνους που αναζητούν το Φως όταν όλα δίπλα μας καταρρέουν... Καλοτάξιδο, Χρήστο  μου!

Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου:
 
Ούτε κι εγώ ο ίδιος θυμάμαι πια πόσο καιρό περιπλανιέμαι. Όλα ξεκίνησαν ξαφνικά Όταν άνοιξα τα μάτια μου και συνειδητοποίησα ότι βρίσκομαι σε έναν ξένο κι άγνωστο κόσμο. Ακόμη προσπαθώ να καταλάβω εάν είναι όλα αυτά πραγματικότητα. Μήπως είμαι ξύπνιος μέσα σε ένα όνειρο; Περιφέρομαι ψάχνοντας για απαντήσεις. Πρέπει να βρω ποιος είμαι, πώς βρέθηκα εδώ. Οι απορίες μου, όλα αυτά που πρέπει να ξεδιαλύνω, άρχισαν να περιπλέκονται σαν τους κρίκους μιας αλυσίδας επάνω μου. Τη νιώθω να με πλακώνει! Να με πνίγει! Στ' αλήθεια, τι μου συμβαίνει;
Πρέπει να βρω για ποιον λόγο βρίσκομαι εδώ. Με ποιον τρόπο θα ελευθερωθώ.


Ακόμα και οι θεοί συγκινούνται, Χρήστος Λαμπρούδης
Εκδ. Οσελότος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου