Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Η Βροχή πάνω στην πέτρα μέσα από τη ματιά της συγγραφέως Μαρίας Γαβριελάτου

Η φίλη και συγγραφέας Μαρία Γαβριελάτου για το βιβλίο γράφει για το μυθιστόρημά μου ''Βροχή πάνω στην πέτρα'' και την ευχαριστώ θερμά.

ΒΡΟΧΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ,
ο τίτλος του βιβλίου της Νατάσας Γκουτζικίδου που σαν βροχή άλλοτε σκληρή και άλλοτε γλυκιά νότισε κάθε κομμάτι της ψυχής μου! 
Ένα βιβλίο που αγάπησα μέχρι την τελευταία του σελίδα, ένα βιβλίο που ακολούθησα βήμα-βήμα παρέα με τους ήρωες της.
Mυστικά, κρυφούς πόθους, τυφλές ελπίδες μέχρι την στιγμή που οι αποκαλύψεις έγιναν ορμητικά κύματα που άλλους τους έπνιξαν και άλλους τους λύτρωσαν.
Μια ιστορία γεμάτη από της λεβεντογέννας Κρήτης, τα χρώματα και αρώματα που ούτε ο πόλεμος δεν μπόρεσε να καταστρέψει.
Θα μπορούσα να πω τόσα και άλλα τόσα για αυτό το βιβλίο, μα σκέφτηκα να δαμάσω τον ενθουσιασμό μου και την παρόρμηση των εντυπώσεων που αποκόμισα από αυτό το βιβλίο, γιατί θα'ταν άδικο να προδώσω το μυστήριο και την υπέροχη πλοκή που το τυλίγει.
Γραφή που σε ταξιδεύει, που κάνει την καρδιά να χτυπά από αγωνία, που σε βάζει στο παιχνίδι σε σημείο να μην μπορείς να αφήσεις το βιβλίο από τα χέρια σου, 
Άλλωστε, δεν περίμενα τίποτα λιγότερο, Η συγγραφέας έχει αποδείξει το ταλέντο της και την αγάπη της να δίνει τα πάντα στον αναγνώστη σε κάθε πόνημα της.
Σ'ευχαριστώ, Νατάσα που μέσα στην πεζή πραγματικότητα μου πρόσφερες ένα ταξίδι στον χρόνο, Κατάφερες να με ενσωματώσεις έμμεσα στην ζωή των ηρώων σου, κατάφερες τα δάκρυα μου σε πολλά σημεία που διάβαζα και βίωνα έντονα να είναι δυνατά και να γίνουν ''βροχή πάνω στην πέτρα"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου